Re: Linux p��ar uden cdrom/floppy

"Klavs Klavsen" <kl@xxxxxxx> skrev i en meddelelse
news:a29q5f$oos$1@xxxxxxxxxxxx...

> præcis.. man presser F11 ved boot - så starter den fra den anden
partition.
> Jeg har tænkt mig at ligge et lilo på, hvor den så vælger imellem den w2k
> der følger med og linux netværks-boot image.

Tja jeg havde fundet ud af hvordan man kommer ind i dos!

det er hvordan man bruger lodlin jeg er usikker på

> Hvis nogen af jer, kender til et USB-cdrom drev der funker under Linux,
vil
> jeg meget gerne vide det :-)

Usb drev skulle gerne køre under de samme standarter så ikke noget specialt
drev til linux, da du vil køre en x20 skal du bare opgradere din bios for at
få den til at understøtte usb boot ( mail mig hvis du vil havde et images af
den nyeste bios )

--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht-Jensen