Re: kerne compilering

On Sat, 19 Jan 2002 01:32:49 +0100, Henrik Witt-Hansen wrote:
<snip>
> Spøg til side, det er sandsynligvis den 'sædvanlige' sig 11 fejl..  Der
> kører en anden tråd i øjeblikket her på teknik listen..   Opsummering:
> Stor sandsynlighed for dårlig eller fejl-behæftet ram eller hardware,
> prøv igen, prøv at slå ting som intern og/eller extern cache fra, og
> prøv memtest86 (vejledning i andre tråde her på listen)
</snip>
Hvis ellers memtest86 er til at stole på, er der intet galt med min ram.
Memtest har kørt hele natten - 7 repetioner - uden at finde nogen ramfejl.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail