Re: Routningsproblemer på RH7.2

Hej,

[ Ping og traceroute klippet]

> Netværket er en DMZ til en Cisco PIX firewall dvs. at "routeren" er PIX'en -
> som router videre. Men det underlige er at det fungerer på alle de andre
> servere ca. 10.

For mig ser det ud til at du har sat din Linux korrekt op, og hvis
PIX'en i forvejen er gateway for andre maskiner, så lyder det også til
at den er sat korrekt op.

Jeg er bange for jeg ikke kan hjælpe - men hvis jeg sad i dit sted ville
jeg nok lege lidt med tcpdump.

Med tcpdump vil du kunne se om dine pakker til nettet bliver afsendt
korrekt, og sikkert også kunne se om der komme en form for svar.

"tcpdump -i eth0"

Med venlig hilsen
 - Johnny Carlsen