Re: gawk problem

----- Original Message -----
From: <Kristian.Hogh@xxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Thursday, January 24, 2002 3:58 PM
Subject: RE: [TEKNIK] gawk problem

Der er lige en lampe der begynder at blinke... De filer der er tale om er med
stor sikkerhed ikke oprættet på en linux box. Der er nok tale om at de er oprættet
på et eller anden win system.
Så de "tilsyneladende tomme linjer" er åbenbart "newline" karakteren fra win
så jeg kan ikke "aflive" den med grep -v"^$" , da der jo gæmmer sig noget på linjen.
Er der en eller anden "workaround" til det problem???
Det er noget der gerne skulle kunne stå i et bash script, da der er tale om en større bunke
af filer der skal løbes igennem.

M.v.h.

Kim Hermansen