Re: mysql

Christian Hemmingsen <hemmingsen@xxxxxxxxxxxxxx> writes:

> Køb en god bog om SQL, f.eks. Ullmans "A first course in database
> systems".

Du mener vel ikke at Ullman og enken er en god bog og da slet ikke en
god bog om SQL?

Det er kun meget lidt af bogen der handler om SQL, der er for meget
irelevant teori, hvis man bare har brug for SQL til husbehov. Og det
er da slet ikke en bog om at optimerer mysql-databaser.

Har du iøvrigt objektive data der viser at postgresql er hurtigere end
mysql eller troller du bare?

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix