Re: Let firewall/VPN distribution? hvad skal jeg bruge?

---- Originale besked ----
[snip]
>Det er rigtigt, men det jeg mente var at en almindelig bruger
>ikke er i stand til at passe den slags så det samtidig er
>sikkert.

ok her er det så nok min første formulering der er kommet i vejen, for det jeg mente
var selvfølgelig ikke at en dum kontor arbejder skal kunne sætte den op, men at en
af deres (inde for windows verden) højt uddannede administratorer skulle kunne sætte
den op. DVS. jeg vil have noget hvor admin ikke behøver at skulle sætte sig ind i ed
(1), config filer og lignende, men noget hvor nogle har lavet fine frontends, webmin
moduler eller lignende til, så det grefisk kan sættes op.

MVH
Kim Schulz

Follow ups