Re: Hvad bruger andre dists i stedet for apt

On Tue, Jan 29, 2002 at 08:46:45PM +0100, Michael Schacht Hansen wrote:
> Debian (potato) er lidt bagude...gammel kerne o.s.v. så jeg ville jo
> gerne kombinere det apt kan med en mere up to date distribution. Hvad
> kan man bruge på de andre distributioner.

Rediger i din /etc/apt/sources.list og udskift så "stable/" med
"unstable/", kør nu en 'apt-get update;apt-get dist-upgrade', måske skal
den køres et par gange, og du vil være MEGET opdateret. Det er det jeg
brugere på alle mine servere. Unstable hentyder ikke til den generelle
stabilitet af systemet, men til at der kan være pakker der MÅSKE ikke
virker ved en opdatering. En opdatering af en testmaskine er derfor
altid at fortrække før man opdatere produktionen (Den gamle, men
sjældent fulgte sandhed :)).

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh@xxxxxxxxxxxxx - ESH14-DK

"Let's just be honest, and admit that it wasn't designed." -
Linus Torvalds on Linux.