Re: VFS: file-max limit

"Henrik Witt-Hansen" <bean@xxxxxxxxx> wrote:
> der> køres åbner nye tråde i et væk.
>
> Det lyder ret meget som en bug i pågældende program..  Er det noget du
> har source til, eller findes der en opdatering..  det er jo
> ikke nogen løsning bare at hæve antallet af file handles, så vil
> processen bare kunne køre 2 døgn istedet for 1...!

Hmmm... Det er mit eget program. Så jo, jeg har source - opdateringer kommer
desværre kun når jeg selv laver dem. Men bugs!??!?! Må jeg være fri! :o)

Anyway, det skal sådan set starte en masse tråde - at lsof så rapporterer en
åben fil for hver tråd, selvom det er den samme fil for alle trådene er en
anden sag. Man skal åbenbart kun stole på cat /proc/sys/fs/file-nr.

Mvh. Lars