Re: Åbning til eksiterende program

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Hej
>
> Jeg har et lille iritationsmoment
>
> Hej jeg sidder og arbejder i nedit og det går fint
>
> nu er jeg så begyndt at bruge cvs, med en frontendt der hedder
> cervesia den går også fint nok. Men når jeg åbner flere filer fra
> cervesia i nedit gør den det i hver sin udgave af nedit, hvilket
> er lidt irriterende. Kan jeg lave komandoen for ekstern editor så
> den bruger den i forvejen åbne udgave af nedit hvis der er en?

Da der ikke er andre der kan løse mit problem, så må jeg jo selv
gøre det, ak ak. Nedit kan startes som server og der følger et
klientprogram med som kan kaldes og læse nye filer ind i den
samme server, og det kan og starte en ny server hvis der ikke
findes nogen

Det er jo lige det der med RTFM, na sådan kan det jo gå.

--
-
Poul-Erik Andreasen