Installation af GNOME fra Ximian

Hej,

Jeg kører en redhat 7.0 med kerne 2.2.16 (er
installeret under VMWARE 3.0).

Jeg forsøger at installere Ximian Desktop fra
adressen:
http://www.ximian.com/download/instructions.html?distribution=gognome&x=16&y=21

Når jeg kører den kommando der skal køres (lynx
-source http://go-gnome.com/ | sh) får jeg følgende
fejlmeddelelse:

<The Ximian Desktop Installer is a graphical
application, and either you have no DISPLAY variable
set or the root user does not have persmission to
access your X server. Run 'xhost +localhost' before
becoming root, and make sure that the DISPLAY variable
is set correctly before running the go-gnome script.>

Jeg har ikke på noget tidspunkt under installationen
konfigureret en X server da jeg installerede i
textmode.

Mit spørgsmål er så, hvad er 'DISPLAY variable' og
hvordan sætter jeg den 'korrekt'? Og kan det betyde
noget at jeg er logget ind som root når jeg kører
scriptet?

Mvh
Mads Jacobsen

Afstemningen om Danish Music Awards 2002
foretages i år i Yahoo! Grupper
Besøg afstemningsgruppen på www.musicawards.dk
Husk at du skal bruge et Yahoo! ID for at stemme