Apache 1.3.x + Tomcat 4.x + Virtual host + WARP

Hejsa,

Jeg er ved at konfigurere min Apache webserver til at køre sammen med Tomcat
4.0.1 vha. WARP mod_webapp.c modulet. og har nogle problemer.

Jeg har konfigureret en hel række virtual hosts på min Apache server og
disse køre ubeklageligt. To af disse virtual hosts skal kunne afvikles hver
sin Java baseret web applikation (WAR). Dette understøtter både Apache
modulet samt Tomcat. I min httpd.conf har jeg følgende sektion under min
virtual host:

www.hoejsgaards-alle.dk
    <IfModule mod_webapp.c>
            WebAppConnection hoejsgaards-connection warp localhost:9001
            WebAppDeploy billetten hoejsgaards-connection /billetten
    </IfModule>

www.x-enator.dk:
    <IfModule mod_webapp.c>
           WebAppConnection x-enator-connection warp localhost:9002
           WebAppDeploy x-enator x-enator-connection /secured
    </IfModule>

Som det kan ses har jeg konfigureret de to virtual sites til at havde hver
deres forbindelse til Tomcat serveren. Problemer er blot, at hvis begge
sektioner er enable samtidig prøver Tomcat at deploye
www.hoejsgaards-alle.dk under www.x-enator.dk af en eller anden årsag og
dette fejler naturligvis, men problemer er at httpd går i selvsving og
kommer slet ikke op (diverse logs bliver fyldt op fejl meddelser).

I min server.xml til Tomcat serveren har jeg fjernet http/1.1 listener på
port 8080 og lavet følgende to entries:

  <Service name="hoejsgaards-alle">
    <Connector className="org.apache.catalina.connector.warp.WarpConnector"
     port="9001" minProcessors="5" maxProcessors="75"
     enableLookups="false"
     acceptCount="10" debug="0"/>

    <Engine className="org.apache.catalina.connector.warp.WarpEngine"
            name="Apache-hoejsgaards-alle" debug="0"
appBase="webapps-www.hoejsgaards-alle.dk"
            defaultHost="www.hoejsgaards-alle.dk">

      <Logger className="org.apache.catalina.logger.FileLogger"
              prefix="www.hoejsgaards-alle.dk-apache_log." suffix=".txt"
              timestamp="true"/>

      <Realm className="org.apache.catalina.realm.MemoryRealm" />

      <Host name="www.hoejsgaards-alle.dk" debug="0"
appBase="webapps-www.hoejsgaards-alle.dk" unpackWARs="false">
        <Context path="/billetten" docBase="billetten" debug="0"
reloadable="true">
          <Logger className="org.apache.catalina.logger.FileLogger"
                  prefix="www.hoejsgaards-alle.dk_log." suffix=".txt"
                  timestamp="true"/>
          <Valve className="org.apache.catalina.valves.AccessLogValve"
                 directory="logs"
prefix="www.hoejsgaards-alle.dk_access_log." suffix=".txt"
                 pattern="common"/>
        </Context>
      </Host>

    </Engine>

  </Service>

  <Service name="x-enator">
    <Connector className="org.apache.catalina.connector.warp.WarpConnector"
               port="9002" minProcessors="5" maxProcessors="75"
               enableLookups="false"
               acceptCount="10" debug="0"/>

    <Engine className="org.apache.catalina.connector.warp.WarpEngine"
            name="Apache-x-enator" debug="0"
appBase="webapps-www.x-enator.dk"
            defaultHost="www.x-enator.dk">

      <Logger className="org.apache.catalina.logger.FileLogger"
              prefix="www.x-enator.dk-apache_log." suffix=".txt"
              timestamp="true"/>

      <Realm className="org.apache.catalina.realm.MemoryRealm" />

      <Host name="www.x-enator.dk" debug="0"
appBase="webapps-www.x-enator.dk" unpackWARs="false">
        <Context path="/secured" docBase="x-enator" debug="0"
reloadable="true">
          <Logger className="org.apache.catalina.logger.FileLogger"
                  prefix="www.x-enator.dk_log." suffix=".txt"
                  timestamp="true"/>
          <Valve className="org.apache.catalina.valves.AccessLogValve"
                 directory="logs"  prefix="www.x-enator.dk_access_log."
suffix=".txt"
                 pattern="common"/>
        </Context>
      </Host>

    </Engine>

  </Service>

Er der nogen der kan hjælpe mig med ovenstående problem, vil jeg være meget
glad.

De bedste hilsner
Christian Damsgaard