Re: linux-kasse med apache + php + mysql = postNuke

On Fri, 8 Feb 2002, Jakob Worm wrote:

> Hej NG,
>
> Jeg har en RH 7.1 linux-kasse med apache, php og mysql på en gammel Pentium
> 90mhz,  48 MB Ram. Flad html-levering og lidt simple php/mysql-sager kan den
> osse, men nu har jeg sat postNuke op på den og det ser ud til at være for
> meget for den gamle sag: "Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds
> exceeded" siger den efter at have leveret lidt af siden. Jeg skifter til
> runlevel 3 for at slippe for at X belaster den, men den køre nok alligevel
> på sit yderste eller hvad?

Det med eller hvad, ved vi jo ikke... virker det nu? Det kan jo være at
dit script går i løkke, eller noget i den stil.

At lukke for X er en god ide, mht. RAM. Du bør nok kigge lidt på dit ram
forbrug - 48 MB er ikke meget for en server, hvis der er meget
diskaktivitet på en sløv disk, og sådn.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Windows XP, which according to everybody is the ``most reliable Windows