Re: Problem med forbindelse til server! ASAP!

On Sat, 09 Feb 2002 23:44:15 +0100 (MET),
Anders Misfeldt <andefeldt@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Jeg lukker begge maskiner ned, flytter min skærm over til serveren, starter
> begge maskiner op og prøver så igen. Nu er der hul igennem!!! Jeg lukker derfor
> serveren ned igen og tilslutter min skærm til min workstation og starter påny
> begge maskiner op, men igen kan jeg IKKE få forbindelse til serveren!!! Det er
> ligesom, at jeg kun kan få forbindelse, hvis der er tilsluttet en skærm til
> serveren!
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig her????

Jeg ville prøve at slutte skærmen til efter at serveren har bootet/har
forsøgt at boote for at se om der var kommet til at stå noget
information på skærmen.

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:fuzz01@xxxxxxxxxxxxx
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk