Re: ALSA-lyd: "unresolved symbol in..."

On Mon, 2002-02-11 at 12:30, Thomas Krath wrote:

> Jeg tog den største af de største. Et par timer og den kørte.
Jeg kan slet ikke få ALSA til at kompilere her.
Iøvrigt synes jeg at vejledningen til ALSA er elendig -
eller også er det bare min fatteevne der skal have en opgradering. :)
Der kommer ikke nogen ALSA muligheder når man konfigurerer
kernen. Allerede der er ALSA mærkelig. De må tage sig sammen
hvis ALSA skal med i 2.5 kernen.

Hvordan har du gjort det?

> Men lyden virker ikke.
>
> Modulerne bliver indlæst, men der kommer ikke nogen lyd. Heller ikke når
> jeg skruer op for lyden med alsamixer.
>
> /var/log/messages er kedeligt tom.
>

> Jeg henter de sidste nye beta-drivere og alsa-oss og prøver igen.
>

> Er der nogen, der har styr på hvordan /etc/modules.conf sættes
> ordentligt op?
>
> alsaconf genkender ikke mit bundkorts lydsystem (VIA 8233 (KT-266A's
> sydbro), AC'97).
>
> Thomas

Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One key-ring to rule them all, One ID to find them,
   One Certificate to bring them all and in the ID-card bind them.