Re: tilgængelige mailinglister via web

On Wed, 13 Feb 2002, Frank Damgaard wrote:

> 1) qmail med tilhørende mailinglistesoftware.
> 2) INN newsserver og mailinglister sat op modereret så mailinglistesoftwaren
>    klarer det praktiske.
> 3) noget mail->arkiv/html til at gemme listerne på web.
>
> News er faktisk  god til det du vil have. Ingen grund til
> at genopfinde det der findes i forvejen.

Måske burde SSLUGS setup være tilgængeligt for alle - for ligesom at holde
open source faklen højt.

Kan jeg f.eks. se det der laver 3) nogen steder?

Mads
--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The irony is that Bill Gates claims to be making a stable operating system