Re: Opgradere glibc2.1 til glibc2.2

In <3C6A63A3.9020004@xxxxxx> Lars Brandi Jensen <larspriv@xxxxxx> writes:

>Mig og min RH 6.2 server er blevet enige om at den trænger til en
>forårsrengøring og skal have nogle nye klæder. En af tingene er
>firewallbuilder, som jeg har en forundelig tiltro til at den vil løse
>min efterhånden langvarige iptables-kommando monster blokering. Men den
>bygger på glibc2.2, og det er jo nok ikke lige det punkt man skal kaste
>sig hovedløst ud i fra glibc2.1. Kan jeg få nogle hint's til en sådan
>opgradering/sameksistens.

Jeg vil varmt anbefale at du i stedet forsøger dig med at oversætte
"firewallbuilder" pakken med den version af glibc du har.

En glibc opdatering er generelt ikke nogen simpel sag, da man mere
eller mindre skal gen-oversætte alle de programmer som bruger glibc,
hvilket vil sige stort set hele dit system.

--
Henrik Storner <henrik@xxxxxxx>