Harddisk versus bundkort

Hej SSLUG'ere

Jeg går og overvejer at skaffe mig en ekstra harddisk og er ikke helt sikker på, hvad man skal kigge efter hvad angår kompatibilitet. Jeg har et ASUS P3V4X bundkort og i manualen står der 'UltraDMA/66 ready' og jeg fik lagt en Maxtor DiamondMax D540DX 60GB disk i for et halvt år siden. Nu overvejer jeg så at anskaffe enten en 120 GB Maxtor DiamondMax eller IBM DeskStar (også 120 GB). IBM'en bruger IDE100 ligesom min nuværende harddisk og Maxtor'en bruger IDE133.
Er der problemer med denne opsætning eller kigger jeg et helt forkert sted ?

Jeg er elendig til at læse hardware manualer.

VH

Anders