Re: Sylpheed-claws

On Sat, Feb 16, 2002 at 02:29:34PM -0000, Kim Schulz wrote:
> før sådanne simple ting bliver implementeret. Husk dog på at dette er et grimt
> sikkerhedshul som jeg undrer mig over at de har implementeret nogen somhelst steder.

Hvad er værst? At skrive sin passphrase ind 100 gange med risiko for at
den bliver opsnappet af omgivelserne (det være sig elektronisk eller
direkte) eller at have passphrasen liggende i "locked" memory på ens
computer? Jeg ved det ikke 100%, men jeg gæter på den at den første
mulighed er den værste.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh@xxxxxxxxxxxxx - ESH14-DK

"Let's just be honest, and admit that it wasn't designed." -
Linus Torvalds on Linux.