Logitech Internet Navigator

Hej!

Jeg har bakset med at få de ekstra knapper på et Logitech Internet Navigator
keyboard(PS/2 og USB) til at virke. Og det er næsten lykkes.

Problemmet er, at der er nogle få taster, som ikke giver nogle events fra xev.
Både "almindelige" taster og et hjul som på en mus(i Windoze bruges vistnok
en musedriver). Tasterne er det egenlig ligemeget med, mens jeg gerne ville
have hjulet til at virke. Det var netop på grund af det, jeg købte tastaturet.
Er der nogle der kender til en eventuel patch, eller må jeg bare opgive?
Hvis det lykkes mig at få events på hjulet, kan man så lade en muse-driver
læse på tastaturets port.

Gert Lavsen
--
Web-site: http://www.skala-sys.dk