RE: ProAccess og Linux

	Du behøver ikke at gå til så drastiske metoder som ild og røg, men
betale
	de 495 kroner det koster at få den konvateret til Etherlink og
derefter
	glæde dig over at du har fuld kontrol over din forbindelse.
	Det er således din linux box der agere router/firewall  o:)

        claus@xxxxxxxxxx

	>Jeg synes altså du forvirrer begreberne ved at kalde det et modem.
Modem er
	>en sammen trækning af ordene Modulator/Demodulator som henviser til

	>fungtionen i lyd baserede enheder der forvandlede bit for bit til
"toner"
	>således at data kan sendes over telefonnettet ligesom
samtaletrafik.

Ethernet