Re: vpopmail configuration

Ok, det var også sådan jeg havde tænkt mig det. Tak for det:-)

---
M.v.h. Peter Andersen.

"Jesper Hess Nielsen" <jesper@xxxxxxxxxx> wrote in message
Hej Peter

At 19:09 18-02-2002 +0100, you wrote:
>Når vpopmail compiles kan der tilføjes forskellige options. Hvad gør jeg så
>hvis jeg vil ha nogle flere parametre på? er den en almindelig
>configurations fil jeg kan rette i (såsom apache, proftpd fx) eller kan jeg
>bare compile vpopmail igen med det nye parametre?

Hvis du mener om vpopmail laver en config.nice fil, så er svaret nej. Det,
jeg plejer at gøre, er at have en tekstfil liggende i mit homedir med mine
configure options for hhv vpopmail, sqwebmail og qmailadmin. Hvis jeg så
skal omcompile, så copy-paster jeg bare min standard configure linie og
tilføjer så de ekstra parametre, jeg vil have med. Husk at køre 'make
clean' inden du make'er. Iøvrigt har jeg kørt med ovenstående kombination i
drift i over 2 år, og har aldrig haft problemer med en opgradering.

/Jesper