Proxy test

Vi har fået udviklet et site af et eksternt firma som nu er gået
falit. Sitet fungere ved at vi har nogle brugere der
kobler op via ssl samt diverse java tekniker. Nu er problemet at mange
brugere sider bag en proxy og kan ikke bruge vores site. Derfor har jeg så
opsat squid på en linuxserver for selv at teste hvilke ting proxyen som
minimum skal tillade. Er der nogle der har en ide til hvordan jeg via
squid bedst for testet vores site således at vi kan finde ud af hvilke
tekniker som det bruger. Skal jeg starte med at allowe all, eller
hvad. Jeg er helt blankt på det her så alt indput er velkommen.

___
Mvh./Yours sincerely

Lars

Lars Roland Kristiansen             | Email:        m00lrk@xxxxxxxxxx
Stu. Sci. Math/Computer science     | TLF(home):    39670663
Copenhagen University -             | Home address: Emdrupvej 175
Institute for Mathematical Sciences | C/O Rune Bruhn 2400 Copenhagen NV

   "Politics is for the moment, equations are forever"
                                                    - Albert Einstein

Follow ups