Re: php og mysql

On Sat, 23 Feb 2002 03:27:16 +0100, Anders Bruun Olsen wrote:

> Prøv at tjekke om extension=mysql.so skulle være blevet commented ud i
> din php.ini

Du var inde på det rigtige, men ikke helt. Problemet var, at efter jeg
tilføjede imap-understøttelse i php, skulle jeg angive et extension dir,
og at php skulle have parameteren extension=imap.so. Dette bevirkede
åbenbart, at den ikke automatisk læste alle extension ind, så da jeg
tilføjede, det samme som du foreslog, virkede det! En bug i Redhats opsætning?

Tak for hjælpen.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail