mkbootdisk til både ext3 og reiserfs systemer?

Hej SSLUG,

Jeg skal have lavet en boot disk (helst vha. mkbootdisk :-) der kan boote
mine ext2, ext3 og reiserfs systemer (og bare hvis man kan, kunne det være
sejt at tilføje support for XFS osv.).

Når jeg laver mkbootdisk på min mandrake som er reiserfs, funker disken
fint her. Når jeg så prøver den på min redhat som er ext3, siger den at den
ikke kan find et reiserfs filsystem - hvordan løser jeg det? kernen jeg
bruger er 2.4.8-34.1mdk som følger med mandrake 8.1 - den har moduler til
alle filsystemer, så der burde ikke være noget galt.

Jeg har prøvet at give mkbootdisk --mkinitrdargs '--preload ext3 --preload
reiserfs'

men det hjalp ikke :-(

Nogen idéer?
--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - OpenSource Consultant
                 kl@xxxxxxx - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter

Follow ups