Re: Problemer med dansk i terminaler (debian/woody)

Christian Anthon skrev:

> jeg har et problem med at få dansk tastatur til at spille
> i debian woody. Tasturet virker fint i kde uden for terminaler,
> men ikke i konsole og heller ikke i text-mode login. Istedet
> for æøå fås kun en lyd og ingen tegn. Alle steder vises æøå
> korrekt.

Bruger du tilfældigvis Tcsh som kommandofortolker? Hvordan
ser tingene ud i Bash, Zsh og Emacs? (både i X og på en
tekstkonsol)

Jacob (der lige har fundet en fejl i Red Hat 7.2's Tcsh)
--
Harddiske er binære enheder: Enten er de nye, eller også er
de fyldt op.