Re: realaudio til linux i txtmode?

On Mon, 4 Mar 2002, Thomas Sørensen wrote:

> fejlen ligger vidst hos mig. Jeg bruger et braille display som kun kan
> kørei txtmode derfor må alle mine programmer køre i dette

Det kan man vidst ikke rigtigt kalde for en fejl.

Noget helt andet er at de fleste af dine posts kommer 3 gange - det kunne
måske godt være en fejl.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Linux supports the notion of a command line or a shell for the same reason