Re: backup erfaringer

Jeg benytter som de fleste her "tar".

Jeg kan anbefale bånd da de nemt kan transporteres ud af bygningen eller
over i et brandsikkert skab, er "langtidsholdbare", og ikke specielt
dyre. Jeg kan ikke anbefale at benytte cd/dvd, de "rådner" simpelthen
for hurtigt, og er for følsomme overfor håndtering.

Slutteligen - jeg har dårlige erfaringer med at prøve at holde mere end
een backup per bånd. Undgå det.

 mvh, Jan...