Re: fetchmail problemer igen igen igen

> - check at du anvender omtrent nyeste fetchmail (se
hjemmesiden)

Har lige opdateret unden at få løst mit problem =(

> - sæt ekstra log på når du henter med fethmail (-v)
>   og check så hvilken type  pop3 server software du henter
fra
>   og søg på fetchmail FAQ mv. om det er nævnt noget om
denne serversoft.

Tror den hedder Merak 4.00.40 men jeg har ikke kunnet finde
noget specielt omkring den på nettet, ej heller på fetchmail
siden. Men mail host er Azero, hvis det hjælper noget at
vide.

> Virker fetchmail heller ikke til andre servere eller er
det kun den
> ene du har problemer med?

Det er sådan set kun den eneste jeg har, men der har altid
været bøvl med at der er nogle enkelte mails som den ikke
vil hente ned. Så jeg skal cirka engang om ugen ind i
windows og tvinge den til at hente mails ned igennem en
windows klient.

Nogle ideer til hvad jeg kan gøre, ud over at skifte mail
host?

MVH: Lasse Stig Thomsen