TDC ADSL bredb� m. fast IP

Hej alle, jeg har for et stykke tid siden fået sat en RH7.2 server
op på min TDC ADSL bredbånd forbindelse. Den har et Siemens ADSL
modem sat til sig (vist nok forskelligt fra NetExpress?).

Selvom jeg har fast IP, skal jeg alligevel have en DHCP client
kørende til at hente IP'en fra TDC, og det har sådan set også
virket perfekt de sidste par måneder.

Problemet er at jeg inden for den sidste uge har oplevet at jeg
ikke har kunnet komme i kontakt med den fra mit arbejde af, da TDC
åbenbart er "kommet til" at ændre min IP... Sidste gang ændrede de
den selv tilbage om natten, men denne gang har de ikke gjort det,
og jeg har ringet til dem, og de har lovet at ringe tilbage på
lørdag...

Hvis jeg kender TDC ret, så vil de sandsynligvis blot sige "...at
vi ikke supporterer Linux..."... :-(  Nuvel, mit spørgsmål er så:
Er det muligt at det er prblem med min opsætning der gør at jeg får
tilsendt en forkert IP???

Min opsætning er nogenlunde som følger:

- RedHat 7.2
- Firewall er slået til, kun http og ssh åben
- Router er sat til, dvs. jeg har to netkort i den samme maskine
- DHCP klient henter ip fra TDC
- DHCP server uddelegerer IP'er/DNS til min(e) lokale maskine(r)
- Apache (men det er vel irrelevant)

Og det var vist det... Jeg ville meget gerne have nogle gode råd
til hvad jeg kan sige til dem når de ringer, da jeg ikke rigtig har
speciel forstand på DHCP...

Er det f.eks. muligt at jeg får en forkert ip fordi jeg både har
DHCP klient og server kørende?

Eller kan det være fordi jeg typisk har en anden (Windoze) maskine
stående tændt bag min firewall (det kunne måske tænkes at den
hentede en ip fra TDC's DHCP server??)???

Alle råd er mere end velkomne...

Med venlig hilsen

Preben Bohn

=====