Re: at sparke en bruger

On Sun, 10 Mar 2002 19:18:14 +0100 (CET)
Lasse Stig Thomsen <lasse@xxxxxxxxxxxxx> wrote:
> Hejsa.
>
> Kan man som root sparke fx en ftp bruger af?
>
> Efer jeg har opgraderet proftpd så virker min ftpwho ikke mere, den
> kommer ikke med nogle fejl eller noget den skriver bare ikke om der er
> nogle på.
>
> Så har jeg kigget lidt i man og fundet ud af at jeg skal henvise til
> en path, men hvor hulen finder jeg den path?

tror du ikke det er et permissions problem på di xferlog fil?
Jeg kører seneste version af proftpd og den har ingen problemer med
ftpwho. for at kicke en, så kan du dræbe den process som den enkelte
bruger har under hans forbindelse.

--
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser  | A friend of mine won't get a
www.guadec.org - tapas, beer and gnome | divorce, because he hates