Re: Compaq IPAQ 3850 og Linux ??!!!

On Mon, 11 Mar 2002 14:26:59 +0100
Palle Arentoft <par@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:
> Jeg er i den heldige situation (???) at have fået en Compaq Ipaq af
> mit arbejde hvor jeg desværre kører windows. Men det kunne nu være et
> frækt træk at have noget Linux på den istedet for det der M$ Pocket PC
> OS. Meen kan jeg få outlook til at fungere med kalender og mail på den
> bagefter ? og er der nogen speciel fidus med at skifte Pocket PC ud
> med Linux udover at kunne sige at man er "nørdet" ???

gå ind på handhelds.org og se på det de har derinde. Store dele af
Compaq's udviklingsafdeling holder til på deres maillister og yder endda
den support at de gratis flasher ens IPAQ hvis den dør under
installation af linux på den :o) (kender flere der ikke gjorde som
readme'en sagde og derfor har måtte sende deres iPAQ en tur på
skadestuen :o)

MVH
Kim Schulz

--