Re: Postfix er sl�betr�et!

Hej Kent!

Så er problemet væk, og nu kommer det underlige, men alligevel forklarende !

Det sjove er at problemet jo kom ud af den blå luft, min Novell server
lavede samme nummer.

I går var der nedbrud på vores kabelmodem net, så noget må ha' kørt skidt...

Det kom forholdsvis hurtigt op at køre igen, og efter dette, så kører det
hele hurtigt igen VUPTI !

Dog connecter jeg ikke til Linux maskinen henover mit kabelmodem, men sidder
på "indersiden" af serveren.

men derfor kan det jo være at den alliegevel måtte vente på en DNS
forespørgsel igennem modemet ??

Og den var lang tid om at time ud måske, nu siger det bare småt, jeg når
dårligt at se den checker post nu :-)

Mvh. Martin