Boot af install diskette over net

Hej

Jeg kaster håndklædet i ringen.

I forlængelse af min tidligere tråd, omkring nogen P4 maskiner der ikke
kan boote en linux floppy, kigger jeg på PXE boot, eller lignende.

Hvor kommer jeg videre ?

Det som jeg allerede ved:
Jeg har fået min DHCP server til at spytte et filnavn ud til mine
klienter, som får en IP via DHCP. De kan også godt hente en fil fra min
TFTP server.

Men jeg synes, at uanset hvad for en fil de henter derfra, får jeg "File
too big to fit i low memory" Og det er netkortet der siger det. Tror
jeg, det kommer i forbindelse med at netkortets "bios" kører de ting
omkring netboot.

Jeg har kigget på netboot, og fundet programmet mknbi, og har prøvet at
lave nogen network bootable images, som jeg fodrer mine klienter med via
TFTP igen. Med samme resultat som før.

Målet er at kunne boote en RedHat installation, uden brug af noget medie
andet end netkortet... Selve installationen har jeg på en NFS server.

Hvordan fa... kommer jeg videre ?

Mvh.
Jesper (Der føler sig grøn i hovedet af uvidenhed)