RE: Opsaetning af IBM ServeRaid 3L til raid 1 i linux

On Wed, 2002-03-13 at 15:16, Jens Lauterbach wrote:

> Det skal vaere raid 1 (spejl) og ja jeg har kigget lidt mere paa
> det og fandt en cd-rom med raid configuration og et dejligt windows gui
> miljoe!. Jeg satser paa at konfigurer det herfra, men maa nok paaregne at
> installere linux igen!
>
> /jens

whoa

Hold it -  RaidMan virker perfekt du behøver bestemt ikke at
reinstallere for at få Raid controlleren til at køre.

 De nye CD'ere er rent faktisk en bootable linux med RaidMan på som er
en Java-applikation.

Mvh.
 Kristian Duus Østergaard
 www.myobject.com