Perl/Postfix sende email.

Jeg har et setup hvor min lokale maskine hedder luke.hjemmenet og det
arbejder postfix fint med. Men når jeg sender mail via et perlscript med
Net::SMTP så bliver Return-Path sat til det lokale hostnavn. Og derfor
afviser modtagerens mailserver mailen når postfix forsøger at aflevere
den.

Hvordan bør man løse dette problem?

Skal man på en eller anden måde tvinge sit perlscript til at fortælle
postfix at den skal sætte en anden Return-Path header i?
Det gør Kmail når den sender, så den har ingen problemer.

Eller skal man bede postfix om at omskrive headeren?

Hvilken måde er den pæneste måde at løse det på og hvordan gør man det
lige?

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxxxxxxxx
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Nu også O'Reilly bøger