ATM netkort købes/lånes

Hej SSLUG'ere!

Er der nogen som ligger inde med et ATM netværkskort jeg kan låne/købe?

Og er der nogen som har erfaringer med Linux ATM til TeleDK og Tiscali
ADSL-linjer?

Eller bare specifikationerne til opsætningen ved Tiscali?

Jeg vil forsøge at bygge en floppy-baseret Linux firewall (baseret på
FloppyFW - kan konfigureres via diskettedrev på Mac eller Windows) som
erstatning til Tiscalis Cisco677 og TeleDK's Speedstream routere.

Årsagen er mangler/begrænsninger jeg har erfaret med de to produkter
(bl.a.  fejl i Ciscos NAT så det smadrer DNS-trafik på port 53, og
begrænset default opsætning af begge produkter).

Cc venligst min egen adresse, da jeg ikke er tilmeldt sslug-teknik.

Mvh. Jonas

--
Jonas Smedegaard (+45 40843136)          http://dr.jones.dk/~jonas/
Spiff ApS (= IT-guide dr. Jones ApS)     http://dr.jones.dk/