Re: ssslug.mmmanager.org

On Sun, Mar 17, 2002 at 13:08:24 +0100, Klaus V. Slott wrote:

> "realpayer"  :-) var det en bevist skrive fejl? Det er da rigtigt at deres

tyrkfjel....

> What?? Nu klikkede jeg lige på overstående link og så kørte realplay bare
> derudaf med foredraget - embeddet i konq. og det hele . Jeg stoppede det så
> og prøvede at vælge et andet foredrag og nu kan ingen af dem åbnes mere.
> Realplay ser ud til at lave permanent rod i et eller andet.

Jeg har aldrig fået det til at virke i mozilla med embedded.

> Her er en forskel fra mozilla, for hverken i Konqueror eller i min gamale
> Netscape 4.7 kan jeg finde denne link. Hvor skulle den være?
I venstre side hvid firkant med "Archive" og foredragets navnm
samt "Open in external Player" links.
Det er i en lille frame lige ovenover "View" og "Rate".
f.eks.:
http://sslug.mmmanager.org/Members/BabyTux/heinz_mauelshagen/event_playlist
Det er dog ikke valid html 4.01 som den selv påstår....

> På den anden side, svarer det ikke til hvis man graver ned gennem "vis
> kode", finder linken til f.eks. til
> "http://sslug.mmmanager.org/Members/BabyTux/kalle_dalheimer_kde3/SMIL.smil";
> og fodrer den direkte til realplayer som url? (Det virker nemlig heller
> ikke her)

Det virker i mozilla hos mig, men det kræver at "SMIL" er oprettet
i mime types/helper applications i mozilla.

--
mvh Frank Damgaard  | <s>http://home3.inet.tele.dk/frda/</s>