Re: Apache piller ved ssh

> Den slags burde ikke ske.  Jeg ville have alvorlig mistanke
> om at der måske var en trojansk hest af en art med i
> Apache-pakken, hvis den slags skete for mig.

> Ingen reel idé om det, men jeg ville omgående geninstallere
> OpenSSH og OpenSSL (hentet fra et sted man kan stole på).

Hmm. Måske var jeg lidt for hurtigt ude med apache. Men det er det
eneste jeg kan komme i tanke om at jeg har pillet ved. Hvis jeg
afinstallerer både apache og OpenSSH/OpenSSL og derefter installerer
ssh/ssl igen kan jeg godt køre /usr/bin/ssh som almidelig bruger, men
jeg får stadig samme fejl når jeg prøver at logge ind på maskinen med
ssh.

Kristian