Re: postexec i samba

On Tue, 2002-03-19 at 00:04, Kristian Vilmann wrote:
> Stefan Sommer <stefan@xxxxxxxx> writes:
>
> Har du prøvet at lege med fuser? Måske den kan fortælle lidt om hvad det er
> for en process der holder fast.............
det er smb der irriterer - måske skulle man lave et eller andet smart
(nohup/sleep?) så umount kørte efter smb er stoppet...

> Hvad gør umount -l? Den er ikke nævnt på min man-side.

       -l     Lazy  unmount.  Detach  the  filesystem  from   the
              filesystem  hierarchy  now,  and cleanup all refer­
              ences to the filesystem as soon as it is  not  busy
              anymore.  (Requires kernel 2.4.11 or later.)

/Stefan