Re: Mandrake 8.2 ude - nogen der har nogen virkende mirrors?

On Tue, 19 Mar 2002, Jesper Krogh wrote:

> rsync ftp.uninett.no::

Hmm. Der sker bare ingenting....

> Hvis du har rc1, så er der ikke meget forskel...

Jeg har 8.1 - hvad der er mere interessant er at jeg har tid (arbejdstid)
til det, idag...

Lang historie.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
You know you're a Linux geek when...

    You keep track of your highest uptime, and try to break your record.

                                                     - segfault