Re: Mandrake 8.2 ude - nogen der har nogen virkende mirrors?

In article <Pine.LNX.4.44.000000@xxxxxxxxxxxx>, Mads Bondo Dydensborg wrote:

>  Hmm. Det ser ud til at det er en ukendt host?

Hmmm, ikke hos mig:
[jesper@luke jesper]$ rsync ftp.uninett.no::

         Welcome to the FTP archive at The University of Osloion names
	 that

Men det kan jo være at jeg uden at vide det har fået exclusivrettigheder
:-)

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxxxxxxxx
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Nu også O'Reilly bøger