ProFTPD og LDAP

Hej

Jeg har et "lille" problem med ProFTPD (1.2.5rc1) og LDAP. Situationen er:

Jeg
har to brugere, lad os kalde dem User1 og User2.
Begge er oprettet i LDAP (OpenLDAP v.
1.2.12):

User1 har:
uid=user1
uidNumber=1000
gidNumber=1000

User2
har:
uid=user2
uidNumber=1003
gidNumber=102

Problemet er, at logger jeg ind
som User1 går alt fint, logger jeg ind som User2 går det galt. Jeg kan
godt skifte directory med"cd" og jeg kan også hente filer med "get", men jeg kan ikke liste
indholdet af directoriet med"dir". Ændrer jeg derimod User2's uidNumber til 1000 går alt fint. Begge
brugere er ogsåoprettet som alm. brugere, og begge har læse-adgang til homeDirectory.

Jeg har sat
ProFTPD's log-level til 5 (det højeste). Det eneste der står i loggen er
"ProFTP terminating(signal 11)" (Hvad er signal11?)

Jeg er sikkert bare træt, og har overset et eller andet,
men hvis nogen har en god idé, må de endelig sige til, for jeg er ved at
blive vanvittig :-) Detværste er, at jeg har haft det til at virke, men jeg kan ikke komme i
tanke om, hvad det er jeg hargjort for at få det til at holde op med at virke...

Mvh
Jesper