Re: Postfix and MailDir delivery

Klavs Klavsen wrote:

> Jeg fandt en glimrende HOWTo med Postfix, Maildrop og Courier-imap
> (maildir) opsætning:
>
> http://www.firstpr.com.au/web-mail/RH71-Postfix-Courier-Maildrop-IMAP/
>
> de der virtual_maps osv. i postfix kan også bruges.. men maildrop tillader
> lokal filtrering osv.. og jeg har ikke kunne finde nogle eksempler på den
> lidt simplere metode med postfix og courier-imap (uden maildrop).
Maildrop ser ud til at være en wild goose chase.. jeg kan ikke umiddelbart
se hvordan jeg får den til at aflevere mails til en UID/GUI under
/home/vmail/<username>

Nogen der har nogen idéer? imens læser jeg på virtual_div. ligesom ved
mysql og håber jeg finder ud af det.

Jeg vil bare gerne slippe for at skulle oprette brugerne som rigtige
brugere, for så skal man huske at sætte deres shell til /bin/false osv..
--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - OpenSource Consultant
                 kl@xxxxxxx - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter