Re: Problem med de danske karter, n? jeg sender til sslug.

On Sun, Mar 24, 2002 at 10:05:28 +0100, Jan Larsen wrote:

> Når jeg vil sende til sslug fra min Outlook xp til

Det er Outlook og  ikke Outlook Express du tænker på ?

Jeg kender ikke den nyeste Outlook, men tidligere var
outlook ikke god til mail/news kommunikation,
og var noget man burde holde sig fra.

Derimod  nyere "Outlook Express" kan sættes op til
næsten at opføre sig ordentlig.

> sslug-teknik@xxxxxxxx, så bliver de 3 dansge lavet
> om til noget ande,
> når jeg får mailen tilbage.

Måske fordi der slet ikke sendes information med i headere ?

> Hvad er det jeg skal lave om på, så i kan se hvad
> jeg skriver. ?

Nederst vedhæftet de headere vi andre får.

Måske du skal specificere et sted at anvende
du anvender tegnsættet latin1/vesteuropæisk/iso8859-1
Måske det hjælper at angive 8-bit og eller mime.

Du kan sende mig email direkte så kan vi teste din mailopsætning,
uden at fylde på sslug-teknik.
Du kan også bruge sslug-test listen til dette at teste opsætning.

(....eller du kunne overveje skift til noget bedre mailsoftware
 og newssoftware; der er bunkevis og også til windows )

Dine headere: