Re: prompt + resterende batteri

On Sun, 24 Mar 2002, Anders Bruun Olsen wrote:

> `/usr/bin/battery`%`/usr/bin/connected`
>
> det rette sted i din PS1=, som sikkert ligger i .bash_profile

Uden at have testet, vil jeg tro at du skal escape ` - ellers bliver de
kun kørt på det tidspunkt hvor PS1 sættes, ikke hver gang PS1 vises.

Eksempel:
gedexport PS1=`date`
søn mar 24 20:23:26 CET 2002
søn mar 24 20:23:26 CET 2002
søn mar 24 20:23:26 CET 2002
søn mar 24 20:23:26 CET 2002
søn mar 24 20:23:26 CET 2002
søn mar 24 20:23:26 CET 2002export PS1=\`date\`
søn mar 24 20:23:32 CET 2002
søn mar 24 20:23:33 CET 2002
søn mar 24 20:23:33 CET 2002
søn mar 24 20:23:33 CET 2002
søn mar 24 20:23:34 CET 2002
søn mar 24 20:23:34 CET 2002

Ellers smart at man kan sætte `i PS1, får mig lidt til at overveje hvad
PROMPT_COMMAND overhovedet skal gøre godt for?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
I'd say that Microsoft has every right to expect a user to buy a license