Re: Låst cdrom drev

On Tue, 26 Mar 2002, Mogens Valentin wrote:

> Jeg 'kom til' at dø min ECLiPT cdrom toaster, og troede jeg så kunne dø
> cdrecord, der kørte videre med brændingen.
>
> Sku' jeg ikke ha' gjort :-
> Hvordan hulen låser jeg nu op for en Plextor scsi brænder der er låst?
> Af skade bli'r man klog...

Jeg har prøvet noget tilsvarende på en SCSI plextor, og efter flere
frustrerende timer, måtte jeg reboote for at få skidtet låst op.

Kanon irriterende.

Måske findes der en anden måde - muligvis, hvis det er scsi, kan du hægte
enheden af, ved at skrive noget magi ned i /proc/scsi. Jeg tror nok jeg
prøvede det, og det ikke hjalp, drevet selv _nægter_ at reagere på noget
som helst, indtil strømmen bliver taget.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The Microsoft Dictionary

           standards: The way Microsoft does something. However if you do it
                      the same way we will sue you.