Re: Billig SCSI host adapter

In article <a0r28a.d14.ln@xxxxxxxxxxxx>, David List wrote:

>  Vi har nok den samme tankegang. Princippet var jo i og for sig det jeg
>  benyttede mig af, da jeg kiggede på SuSE's hardware-database. Jeg kan dog
>  nu se at der forskel på hvad man har valgt at medtage hos SuSE og Mandrake,
>  hvis hardware-liste jeg også lige har kigget på. Det er nok bedre at gå
>  direkte til kilden, så jeg vil gøre som du foreslår.

Hvis du vil hve friheden til bare at oversætte en ny standardkerne også
få det til at virke, så er det altså ikke hverken Mandrake elle SuSE's
lister der kan bruges. De har *meget* andet ral med i kernen end i
standardkernen.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxxxxxxxx
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Nu også O'Reilly bøger