Re: Netkort i bærbar...

On Sat, 30 Mar 2002, Dennis Bak Andersen wrote:

> Har netop købt en bærbar Medion MD9613 hos electric city... Jeg har
> installeret RH7.2 på fætteren, men er løbet ind i et kæmpe problem....
> Mit netkort!!!! Jeg kan bare ikke få det til funke....  Har prøvet med
> både rtl8139 drivere og ne2k, men intet held...

Er det pcmcia eller internt? Hvis det er internt kan du bruge lspci til at
finde ud af hvad model det er. Hvis det er pcmcia, kan det være lidt
vanskeligere.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
FAITH, n. Belief without evidence in what is told by one who speaks without