Re: Hvor lang tid m�n fsck tage?

> Jeg taler om konkrete værktøjer - du skrev
> "tune2fs /dev/hda*"
> Jeg spurgte dig om det var tilstrækkeligt til at foretage den in-place
> konvertering som ext3 er berømt for. MDK8.2 her.

YES yes.

> Af andre spørgsmål jeg kunne tænke mig at stille
> - kan man gøre det på et mountet fs

Yes :)

> - skal ext3 modulet inkluderes i initrd (på en mdk82)

Eftersom at initrd normalt loades som en ramdisk og derefter mounter det
rigtige filsystem vil jeg faktisk tro det, da det rigtige filsystem
ellers vil blive loaded som ext2... eller, ej jeg aner ikke så meget om
mandrake men prøv bare at ændre i fstab og lade initrd være. Så kan du
jo se :)