Re: Billig SCSI host adapter

On Fri, Mar 29, 2002 at 20:14:44 +0100, David List wrote:
> Jeg kommer nok til at anskaffe mig en ekstra SCSI host adapter som
> heldigvis ikke behøver at kunne mere end 10MB/sek.
>
> Derfor har jeg kigget lidt på markedet, tidligere SSLUG postings om emnet
> og SuSE's hardware-database.

Du skriver ikke hvad du skal bruge den til.
Er det standard ting som cdrom, cd-brænder, harddisk, tape,...
Eller er det til scanner?

Nogle scanner har et meget dårligt SCSI interface og virker
ofte kun med den adapter der medføgler.
Man kan muligvis med andre SCSI adaptere få det til at virke,
specielt hvis man i linux kan pille ved diverse indstillinger
i driveren.
(og nogle ældre SCSI-tapebackup kan også give problemer....)

--
mvh Frank Damgaard  |